آموزش

کاتالوگ نرم افزار پاساد

پیشگفتار

هدف از این مستند معرفی نرم‌افزار پاساد است. با توجه به گستردگی خواسته‌ها، امکانات و فن‌آوری‌های بکار رفته در مقوله نظارت و پردازش تصویر، پاساد به صورتی طراحی و تولید گردیده که کمترین منابع را مصرف نموده، با تمامی برندها و تکنولوژی‌های دوربین مداربسته سازگاری داشته باشد.

پاساد علاوه بر پشتیبانی از فرمت‌ها و استانداردهای شناخته شده در دنیای ویدیو و به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی پردازی روز دنیا، به منظور شرایط خاص کشور ایران (از نظر پهنای باند قابل دسترس و هزینه) توانسته بهینه‌سازی گسترده‌ای را روی حجم انتقال دیتای ویدیو انجام دهد و از این رو، محصول شاخصی به شمار می‌آید.

همچنین از آنجایی که پاساد نرم‌افزاری بومی است و کل المان‌های آن توسط متخصصین داخلی طراحی و پیاده‌سازی می‌شود، در موارد زیر از برتری‌هایی برخودار است که نمونه‌های خارجی از آن بی‌بهره‌اند:

 

پایداری

پاساد در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته، به صورت پایدار عمل می‌کند و سامانه نظارت تصویری قابل اتکایی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

عدم وابستگی

به دلیل بومی بودن محصول و نداشتن وابستگی به شرکت خارجی، هرگز ریسک و خطری از جهت قطع ارتباط با کشور تولیدکننده وجود ندارد و بهره‌بردار هیچ‌گاه نگران مسایل سیاسی و برون‌مرزی نخواهد بود.

همچنین پادرا فرتاک ایرانیان بگونه‌ای طراحی شده است که وابسته به برند خاصی نباشد. لذا در تمامی تجهیزات سخت افزاری ازجمله دوربین، سرور و حتی نمایشگر (Video Wall)، سازمان از وابستگی به برند رهایی خواهد یافت.

مدیریت پهنای باند

از ویژگی های شاخص و منحصر به فرد پاساد، کاهش پهنای باند مورد نیاز در انتقال تصاویر است. تصاویر دریافتی از منابع تصویری و صوتی از جمله دوربین های مداربسته، می تواند مجدداً در پاساد فشرده‌سازی و رمزنگاری گردد و این فشرده سازی و رمزنگاری مجدد، علاوه بر افزایش سطح امنیتی، موجب کاهش چشمگیر مصرف پهنای باند با حفظ کیفیت قابل قبول خواهد شد.

کاهش هزینه ذخیره سازی

پاساد علاوه بر قابلیت فشرده سازی و رمزنگاری مجدد تصاویر، با کنترل ویژه‌ای که در حوزه ذخیره سازی انجام می دهد، موجب می شود تا علاوه بر کاهش قابلیت های فنی مورد نیاز بخش ذخیره ساز، هزینه سخت افزار ذخیره ساز به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

شخصی‌سازی و پشتیبانی

ویژگی برجسته و ممتاز پاساد قابلیت پشتیبانی، شخصی‌سازی و ایجاد تغییر و بهینه‌سازی به درخواست مشتری است که تنها به لطف در اختیار داشتن تمامی دانش فنی مورد نیاز این شاخه از صنعت و همچنین وجود نیروهای متخصص در داخل مجموعه امکان‌پذیر است.

امنیت

کلیه سورس کدها و ماژول‌های بکار رفته در راهکار پاساد توسط متخصصین داخلی تولید شده و یا به‌کار رفته‌اند و در هیچ کجای آن کد باینری و پنهانی وجود ندارد. از این رو نگرانی بابت کدهای مخرب، کدهای جاسوس و یا سایر تهدیدات مشابه در آن وجود ندارد.

به دلیل حجم بالای محتوای ویدیویی، متاسفانه سازندگان راهکارهای ویدیو و نظارت تصویری، حجم قابل توجهی از الزامات امنیتی را در تولید محصول خود رعایت نمی نمایند و به همین دلیل سایر راهکاری نظارت تصویری غیرقابل اتکا و نا امن هستند.  پاساد مطابق با آخرین استانداردهای امنیت فناوری اطلاعات جهان پیاده سازی گردید و جزو نادر راهکارهایی در جهان است که تمامی الزامات امنیت نرم افزار و همچنین تبادل اطلاعات را رعایت می‌نماید.

 

 

برای دانلود کاتالوگ روی لینک ذیر کلیک کنید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *